Rohovor s Peterem Facinellim

30.04.2009 11:39

Rebecca Murray udělal rozhovor s Peterem Facinellim na premiéře filmu Ghosts of Girlfriends Past.

RM: Už jste začali natáčet??

PF: Ano, začali.

RM: Které scény jsou natočeny??

PC: Dobře, nic jsme nenatáčeli ve správném pořadí, ale natočili jsme...podívejme...narozeninouvou oslavu. Tu jsme natočili. A natáčeli jsme scénu, v níž hlasujeme o přeměně Belly. Neřeknu vám, kdo pro co hlasoval, ale přečtěte si knihu. Co jsme ještě natáčeli?? Natáčel jsem sešívání Belly, je to malá, roztomilá scéna. Většinu scén už mám hotovou. Mám ještě pár dalších, které budu točit v květnu a pak budem hotovi.

Rm: Bude více scén s rodinou Cullenovývh?? (oproti knížce)

PF: Víš, je to těžké, protože když děláte věci, které jsou založené na knize, a přidáte příliš věcí, které tam (v knize) nejsou, fanoušci to nemají rádi. Myslím, že jsme...Vždy musíte být kreativní v interpretaci věcí. Pokud chcete přidat věci někam, kde je toho hodně, je to těžké přidat to tam. Máte 500 stránkovou knížku, kterou jste dostali, aby jste ji natlačili do 2 hodin.

RM: Ale všichni chtějí ve filmu více Cullenů.

PF: Jo. Musí počkat do třetího dílu. Ve třetím a čtvrtém díle jsme více. Viděl jsem, to bylo opravdu legrační, viděl jsem Stephenii Meyer v Disneylandu. Šli jsme do Disneylandu - náhodou jsem šel se svou rodinou do Disneylandu a oba jsme večeřeli v restauraci [Blue] Bayou, však víš, Piráti z Karibiku. Bylo to zvláštní. Procházela kolem a já jsem byl rád/vypadal jsem jako: "To je taková náhoda." Ale,  měl jsem jí říct: "Víš, proč jsi Cullenovi tak moc odstranila z druhé knížky?" Řekl jsem jí: "Víš co? Jsem trochu naštvaný, že nemůžu jet do Itálie." Řekl jsem: "Carlisle by se mohl objevit v Itálii."

RM: On (Carlisle) ty chlápky zná. (Aro, Caius, Marcus)

PF: Zná je. Řekl by něco jako: "Hej, víte, všechno je v pohodě. To jsou mé děti."

RM: Víš, když nebude (Stephenie) pokračovat v Midnight Sun, mohla by se zaměřit na tebe (Carlisla)

PF: Myslím, že ano. Myslím, že ano. Setkám se s ní zase v Disenylandu.

RM: Také budeš v seriálu na Showtime (?)

PF: Je to Showtime seriál jménem Sestra Jackie. Hraje ji Edie Falco.

RM: Are you getting typecast?

PF: Asi jo. Nicméně protentokrát lidi nekoušu. Ale mám sexuální Tourettes (něco jako úchylka?), vždy, když jsem nervozní, tak chytám za prsa. Je to trochu nepředvídatelné... (V rámci Sestry Jackie)

RM: Je to pravda??

PF: Nevím. Je to v tom. Je to trochu šílený pohled na nemocniční život očima zdravotní sestry. Hraji doktora, se kterým se jí opravdu nedaří.

RM: Tak jí chytá za prsa.

PF: Tak jí chytá za prsa. Je to legrační. Je to dramedy (?), tak to bude dobré.

RM: Chytáš za prsa i pacienty??

PF: Snažím se nedělat to. Ne, ale víš co?? Jako doktora mne neznervozňují. Ediina postava mne pořád dělá opravdu nepříjemným a nervozním. Takže chytání za prsa je opravdu hodně.

RM: Nemůžu se dočkat, až to uvidím.

PF: Přijde to v červnu. Jestli mne chcete vidět, jak chytám Edie Falco za prsa, pusťte si to.

RM: Protože v New Moon není žádné chytání za prsa.

PF: Je to rodinný film.

RM: Četl jsi Stepheniiny knihy??

PF: Samozřejmě, všechny čtyři.

RM: Předtím než si točil první?? (Twiligt)

PF: Ne. Před natáčením jsem přečetl první tři. Protože čtvrtá v té době ještě nebyla napsána. Ale od té doby, co jsem si 4 přečetl, jsem z ní nadšen, protože ona je těhotná a já jsem doktor. Ale jako každý jiný doktor, který rodí děti, když konečně začne rodit, nejsou tam. Hrají golf nebo jsou se svou rodinou. Slibují, že tam budou, ale pak nejsou.

RM: Have you gotten used to the Twilight fans?

PF: I don't know if you ever get used to them. They're not weird. Miluju je. Miluju každého z nich. Ne, oni jsou skvělí. Oni jsou ti nejlepší fanoušci, které mlžete mít. Jsou tak loajální. Celou noc kempují tam, kde natáčíme.

RM: Tohle také?

PF: Jo, oh jo. Doslova jsou ve spacích pytlech. Točili jsme celou noc - víš, noční natáčení - protože upíři milují točení v noci. A když jsme v 5 ráno odjížděli, oni byli ve spacích pytlech.

RM: A Chris jako režisér??

PF: Fantastické. Víš, podruhé je to trochu snazší. You feel like you have like a little bit more money it feels like. Atmosféra je klidnější. Myslím, že to bude dobré. It's kind of nice having different perspectives, you know, film to film. Právě také oznámili režiséra třetího dílu.

RM: David Slade

PF: Jo. Nikdo mi nic neřekl. Musel jsem na to přijít tady. Nikdo mi to neřekne. Řekli mi, o jakých jménech se uvažuje, on byl jedním z nich. Takže teď vím, že je to oficiální. Pokud se pokoušíte mě oblafnout, je to oficiální.

 

Zdroj: VideoAbout

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode