Rozhovor s Gilem Birminghamem

17.05.2009 17:44

 

Je velkou událostí, že se novinářům z TwilightersAnonymous.com se podařilo uskutečnit rozhovor s Gilem Birminghamem, který hraje Billyho Blacka v Twilight.

TwilightersAnonymous.com: Co si myslíte o roli, kterou jste dostal ve filmu? Je nějaká role, která se vám obzvláště líbila?

Gil Birmingham: První věc, o kterou se zajímám, je scénář. Všímám si složitosti role. Jeden z mých oblíbených rolí byla v Dogstar Stephena Spielberga šesti-dílného miniseriálu, Into the West. Byla to výzva.

TA.com: Jak jste se poprvé dozvěděl o filmu Twilight a můžete nám něco říct o konkurzu na roli Billyho Blacka?

GB: Můj agent mi přinesl scénář. At that time, I knew little about the Twilight books, but I knew that the character had a unique story, and that the vampire/werewolf romance genre had a great appeal. V té době jsem věděl jen velmi málo o Twilight series, ale věděl jsem, že je to jedinečný příběh, a že upírsko-vlkodlacká romance měla velký ohlas. Cítil jsem se velmi spokojen s charakterem role, která se prokázala také u konkurzu.

 

 

TA.com: Má Twilight humbug na vás nějaký vliv? Jak jste na tento vliv připraven podruhé?

GB: Celá zkušenost s Twilight byla opravdu úžasná. Jsem neustále v úžasu z lásky a podpory, jakých se mi dostává od Twilight fanoušků. Nevýhodou je, že mám méně času komunikovat přímo s mými fanoušky, ale doufám, že vědí, že se cítím opravdu požehnaný být součástí Twilight series. Jsem stále stejný Gil Birmingham, jaký jsem byl před Twilight.

TA.com: Je známo, že Billy Black je na invalidním vozíčku. jak to na váš výkon zapůsobilo? Myslíte si, že je těžší hrát, když jste na vozíku? 

GB: Měl jsem obavy z toho, že pohyby nebudou přirozené. Tak, aby přirozeně vypadaly, bylo velmi problematické.

TA.com: Jak se vám hrál charakter Billyho Blacka?

GB: Strávil jsem mnoho času studování knihy a pochopením charakteru Billyho. Snažil jsem se dostat do myšlenkového procesu a vypadat a reagovat na různé situace jako knižní Billy Black. Billy je vůdce kmene, ale není vlkodlak. Kvůli tomu, že přináší jiný pohled na příběh, mu dodává charakter. Zjistil jsem, že hodně Bilyho je i ve mně.

 

 

TA.com: Můžete nám říct, jaké je natáčení New Moon?

GB: New Moon byla pro mě obrovská zkušenost. Byla to skvělá práce hrát s Robem, Kristen, Taylorem a dalšími herci. A kromě toho, byla úplně jiná energie na place se všemi vlkodlaky. Energie se posunula na jinou úroveň. Natáčení jak New Moonu, tak Twilight, nebylo snadné. Strávili jsme hodiny na místě, v chladném vlhkém počasí, někdy i do rána.Co mě překvapilo, bylo množství fanoušků, kteří stanovali v tomto počasí a trávili tam s námi mnoho času. Blo to opravdu úžasné!

TA.com: Už jste viděl náhledy kteréhokoli z CGI prací, která se používají pro film? Na co se nejvíce těšíte na shlédnutí filmu?

GB: Viděl jsem speciální efekty, které budou použity ve filmu, budou skvělé. Mám ale starost, jak bude vypadat transformace vlků na velké obrazovce. Moje monology jsou na těchto místech krátké, ale věřím, že fanoušci budou spokojeni a budou milovat akci a použité efekty.

TA.com: Na závěr, můžete nám říci něco o své nadcházející televizním a filmovém vystoupení a jakýhkoli jiných budoucí projektech, kterých se budete účastnit? 

GB: Právě hraji v Love Ranch, filmu s Helen Mirren a Joe Pesci, o páru, který začal v prvním nevěstineci v Nevadě.Také jsem právě dokončil roli ve filmu, ale nemohu k tomu nic prozradit, ale doufám, že budu schopen tyto informace brzy vypustit na svět. V říjnu mi čeká New Moon. Ještě existuje několik dalších projektů a vystoupení některé budu mít možnost oznámit fanouškům v příštích několika měsících). To málo volného času, co mám, věnuji své hudbě.Doufám, že budu mít dost času na to, abych aktualizoval své webovky a MySpace.

Zdroj: https://twilightersanonymous.com/twilighters-anonymous-exclusive-interview-with-gil-birmingham.html

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode