Rachelle LaFevre o odchodu

19.09.2009 12:47

 

200907291823.jpgVšichni víme o nečekaném padáku Rachelle LaFevre, teď se rozhodla činit oficiální prohlášení o jejím odchodu z natáčení.

Podle všeho šlo jen o mizerných deset dní, kdy měla Rachelle natáčet Barney’s Version. V Eclipse jí nahradí Bryce Dallas Howard.

"Byla jsem velmi zaskočena z rozhodnutí Summitu o přepracování role Victorie pro Eclipse."
"Byla jsem z natáčení Twilight ságy a ztvárnění Victorie opravdu velmi nadšená." Rachelle pokračuje s vysvětlováním vývoje událostí, které vedly ke změně obsazení."Obrátilo se na mě několik dalších společností, pro které bych mohla točit film a v souladu se svými smluvními právy, které jsou přípustné pouze pro krátkodobé role, jsem se rozhodla pro Barney’s Version. Můj závazek Barney’s Version byl jen na deset dní. Summit ale nečekaně zvýšil podmínky pro natáčení 'Eclipse.' I když moje role se pro Eclipse měla natáčet jen tři měsíce, Summit řekl, že během těch deseti dnů, co jsem měla natáčet Barney’s Version mě uvolnit nemůžou. Vzhledem k délce natáčení Eclipse jsem nikdy nepochopila, jak se může deset dnů krýt s natáčením a jak rychle jsem ztratila roli. Smlouva se Summitem mi vyhovovala, ale nějak je moje role jinde obtěžovala. Summit se prostě rozhodl k přepracování filmu.

"Jsem velice zarmoucena, že jsem se nedostala šanci k dokončení vyobrazení Victorie pro 'diváky Twilight'. Toto je příběh, toto je role a charakter, který jsem opravdu měla ráda a která ve mě evokuje vášeň. Budu navždy vděčný fanoušek, podporuji a jsem loajální k okamžicím, které jsem odevzdala pro tuto roli a jsem velice hluboce raněna o překvapivém rozhodnutí Summitu, který nakonec počítá beze mě. Přeji hercům a spolupracovníkům Eclipse jen to nejlepší," řekla.

Článek je přeložený z EclipseMovie.org. Na stránkách Access Hollywood najdete celý rozhovor. O této zprávě jsme již informovaly 1.8.2009, přímý odkaz na předchozí článek: Rachelle (Victoria) dostala padáka!!

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode