Kniha mého srdce - poslední hlasování

17.10.2009 20:14

Stmívání se dostalo do Top 6, to znamená, že do dnešního vyhlášení ještě můžete naposledy hlasovat a možná i vyhrát!

Takže pro Stmívání pošlete SMS ve tvaru KMS 6 na číslo 9060609, cena 1 SMS je 9,-

 

Kniha skončila na 4. místě. Ráda bych k tomu napsala něco víc, ale jsem tak znechucena, že nemám chuť vůbec na nic (viz komentář níže)

 

Edit po 21. hodině: Je mi z toho špatně!! ČT opravdu potopila Stmívání.. A to nejen Šmolkou a tím dablérem - Šmolka asi těžko četl obsah.. Řekne: "Svítání nebo Stmívání - ono to má víc dílů", neví, jak se jmenuje spisovatelka, kterou má obhajovat, jedinkrát neřekl Hlasujte pro!

Diskusní téma: Kniha mého srdce - poslední hlasování

Datum 20.10.2009
Vložil Kapryka
Titulek to Markéta

Tak to u mě teda ČT1 dost klesla...jestli ti napíšou, určitě to zveřejni ráda si přečtu co na to hodlají říct :(

Datum 21.10.2009
Vložil Markéta
Titulek >>Kapryka

To slibuju!! Jakmile mi napíšou, určitě to uveřejním zde. I když si myslím, že ačkoli jsem žádala odpoveď, normálně se na mě vykašlou nebo to řeknou tak, že vlastně nic neřeknou...

Datum 20.10.2009
Vložil Markéta
Titulek :'-(

Ivetka mi říkala, že hned po odvysílání ukázek na Stmívání šla na Intox a tam jedna holka, co hrála v tom 10ti minutovém vysílání, říkala, že už na natáčení bylo vidět, že vše bylo předem připravené a že vybrali jen ty nejhorší scény. Já jsem po vyhlášení výsledků šla na stránky ČT a napsala jsem jim stížnost a byla tam taková kolonka "Žádat odpověď", tak jsem ho zaškrtla a jestli mi pošlou odpověď, tak to zde také uveřejním

Datum 18.10.2009
Vložil Gabča
Titulek souhlasím s vámi!!!

Samozřejmě sem si to nemohla nechat ujít.. a pěkně mě naštvali.. obhájci o knížce vůbec nic nevěděli.. a to co tam prohlásili, bylo fakt k smíchu.. vůbec nijak nepodporovali, aby Stmívání vyhrálo.. ale musím uznat, že jsem ráda, že Harry Potter byl až na 5. místě..xDxD ale zase na druhou stranu.. vyhrály takové staré knížky.. no radši no coment!!xo(

Datum 18.10.2009
Vložil Kapryka
Titulek :(

Ahojky, souhlasim úplně mě to naštvalo...všichni tu svou určenou knížku obhajovali, jen stmívání tam pořád někdo schazoval :(

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode